Ne mulțumim cu puțin (?)

Azi, la magazinul de cartier, aşteptam să cumpăr una-alta. Vânzătoarea vorbea la telefon. Vorbea destul de tare, cu telefonul la ureche, ţinându-l cu umărul,
ca să poată să facă şi ceva treabă în același timp.
Și a greşit cantitatea produsului vrac pe care îl lua clientul dinaintea mea.

Omul respectiv îi spune vânzătoarei, după ce primeşte marfa corectă, că nu poţi să faci 10 lucruri bine în acelaşi timp, pe un ton suficient de nemulţumit cât să o deranjeze vizibil pe vânzătoarea noastră.

Nu iese omul bine din magazin, îmi vine mie rândul, îi spun ce vreau.
Imediat vânzătoarea comentează sonor şi cu dispreţ – “Care era problema dumnealui? Doar nu era să închid telefonul cu şefa când noi aveam de discutat probleme serioase… Eeeee, de obicei lua de un leu, nu de patru. Dacă nu-i convine, să nu mai comenteze, că el nu ştie, ce atâtaaa..”

M-a întrebat încă o dată ce vreau, i-am spus că m-am răzgândit.

Constat din nou că mai avem drum lung până la o fărâmă de bun simţ.

Ne mulțumim cu puțin?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s